Jornada “El futur dels temps de treball: condicions, marc normatiu i experiències de reducció de jornada”

CCOO de Catalunya ha iniciat un cicle de debats sobre el temps de treball i el temps de vida, amb el lema “Treballar menys, repartir els treballs i viure millor”, per renovar la proposta del sindicat en els usos del temps, de treball i de vida.

La segona cita de l’esmentat cicle es va celebrar el passat 9 de maig, data en què CCOO de Catalunya organitzà la jornada “El futur dels temps de treball: condicions, marc normatiu i experiències de reducció de jornada”.

La jornada es va estructurar en dues parts. Una primera, de presentació d’experiències de reducció de jornada, amb les intervencions d’Enric Nomdedéu, secretari autonòmic d’Ocupació del País Valencià; Boris Plazzi, secretari d’Internacional i membre de la direcció confederal de la CGT de França, i Maria Nikolopoulou, representant de CCOO al CESE. Maribel Ayné, secretària d’Internacional i Cooperació de CCOO de Catalunya, moderà aquesta primera part. La segona, sobre marc normatiu i propostes per a la negociació col·lectiva, va incloure les intervencions de Cristina Torre, secretària d’Acció Sindical i Transicions Justes, Ramón González Monroy, secretari de la Federació de Serveis, i Llorenç Serrano, responsable de Transicions i Sostenibilitat.

Dolors Llobet, secretària d’Estudis, Cultura i Memòria de CCOO de Catalunya, presentà la jornada, que va cloure Javier Pacheco, secretari General de CCOO de Catalunya.

Formulari d’inscripció a la Jornada