CCOO de Catalunya

CCOO alerta en un informe de que los hogares españoles gastan un 23% más en Salud desde que comenzaron los recortes

Este estudio revisa las cifras presupuestarias del último septenio »

La vaga no és delicte

No ens faran callar! »

Descomptes en formació online per als afiliats i afiliades

Apunta't als cursos i paga només 25€ per curs! »

Ofertes d'ocupació

Coneix els avantatges! »

CCOO elabora un nou informe sobre la salut de les dones

Secretaria de la Dona i Cohesió Social »

CCOO celebra un acte commemoratiu del Dia Internacional d'Acció per la Salut de les Dones

Dilluns, 29 de maig, a les 12 hores, a la seu del sindicat a Barcelona.

més informació »

CCOO obtè 13 delegades i delegats a l'Institut d'Investigació Ciències de la Salut Germans Trias i Pujol

La totalitat del comitè d'empresa passa a ser de CCOO

més informació »

Valoració de CCOO vers la sentència del TSJC sobre l'increment de l'1% del sector públic SISCAT 2016

CCOO no està d'acord amb aquesta sentència i anunciem que presentarem recurs de cassació davant la Sala Social del Tribunal Suprem. CCOO cada cop esta més convençuda que cal negociar un nou conveni col·lectiu per la sanitat concertada (SISCAT) a fi de millorar les condicions econòmiques i de treball del conjunt dels treballadors afectats.

més informació »

CCOO insta el Govern de la Generalitat a complir la moció del Parlament de Catalunya i retornar als seus treballadors i treballadores els diners i altres drets que encara els deu

El Parlament de Catalunya va aprovar ahir una moció per instar el Govern a retornar als empleats i empleades públiques de la Generalitat les pagues extres dels anys 2013 i 2014 que encara els deu. La del 2013 durant el proper any 2018 i la del 2014 durant el primer trimestre del 2019.

Afiliació amb quota zero

Federació de Sanitat de CCOO de Catalunya | Avís legal | RSS |

CCOO de España   CCOO de Catalunya   Federación de Sanidad y Sectores Sociosanitarios