CCOO de Catalunya

Adequació de la quota d'afiliació per a les persones que han perdut ingressos pel coronavirus

Informa-te'n »

Preguntes freqüents i consultes sobre el coronavirus

Informa-te'n ara! »

Forma't amb CCOO

Informa't »

12è Congrés de CCOO de Catalunya

Del 21 al 23 de maig de 2021 »

Borsa de treball ICS

Les persones inscrites a la borsa de treball ICS ja poden visualitzar l'actualització de la seva puntuació. S'ha publicat l'esperada nova baremació, a l'aplicació SGRH (Selecció temporal).

més informació »

CCOO veu inacceptable que la Generalitat encara tingui sense vacunar gran part de les plantilles de les empreses externalitzades del servei d'intervenció social

Les educadores socials, integradores, psicòlogues, treballadores familiars i d'atenció domiciliària i les treballadores socials de les empreses privades concessionàries d'aquest servei a la ciutadania, tornen a ser novament discriminades en la pandèmia de la Covid-19, en no ser considerades col·lectiu prioritari per la vacunació. La majoria encara no estan vacunats ni cridats, i els que han estat vacunats amb la primera dosi d'AstraZeneca, desconeixen quina serà la pròxima dosi, i que passarà.

28 d'abril, Dia internacional de la Salut i la Seguretat en el Treball

El 28 d'Abril, Dia internacional de la Salut i la Seguretat en el Treball, és una jornada commemorativa dedicada a recordar totes les persones víctimes d'accidents de treball o malalties d'origen laboral, i també dedicada a l'acció en la defensa de la salut laboral.

més informació »

Proposta de CCOO per la requalificació i qualificació de les categories professionals

La Federació de Sanitat i Sectors Sociosanitaris de CCOO (FSS-CCOO) manté la seva determinació històrica de donar una resposta global al marc de les qualificacions i classificació professional que es correspongui amb els avenços produïts en el sector sanitari. Una proposta que doni resposta a tots els col·lectius que integren el sistema nacional de salut (SNS).

més informació »

El Govern en funcions es desentén dels seus treballadors i treballadores

Les treballadores i els treballadors de la Generalitat seguim dia a dia al peu del canó, al nostre lloc de treball, fent funcionar l'administració i els serveis públics d'aquest país. No estem “al ralentí”. No estem “en funcions” fent el mínim indispensable ni ajornem la feina i les nostres obligacions a l'espera que hi hagi Govern.

més informació »

CCOO de España   CCOO de Catalunya   Federación de Sanidad y Sectores Sociosanitarios