CCOO de Catalunya

I CONGRESO INTERNACIONAL ENFERMERIA

informació i inscripció »

La vaga no és delicte

No ens faran callar! »

Descomptes en formació online per als afiliats i afiliades

Apunta't als cursos i paga només 25€ per curs! »

CCOO et prepara per les oposicions de l'ICS i la resta dels Serveis de Salut de totes les CCAA

Informa-te'n! »

Et regalem un curs de formació de 100 hores!

Demana més informació al teu delegat o delegada de CCOO »

CCOO alerta en un informe de que los hogares españoles gastan un 23% más en Salud desde que comenzaron los recortes

Este estudio revisa las cifras presupuestarias del último septenio »

CCOO elabora un nou informe sobre la salut de les dones

Secretaria de la Dona i Cohesió Social »

CCOO i UGT desconvoquen la vaga del sector públic de la Generalitat el 12D

Aquest acord inclou la garantia del retorn de les pagues amb la inclusió de caràcter prioritari del compliment de les partides pressupostàries enfront la regla de despesa. Això suposa la recuperació de les pagues de 2013 i 2014 en un màxim de quatre anys.

més informació »

El Consell Nacional de CCOO de Catalunya aprova una resolució de suport a la vaga del sector públic de Catalunya de demà 12 de desembre

El Consell Nacional de CCOO de Catalunya, màxim òrgan de direcció del sindicat entre congressos, ha aprovat en la reunió que es celebra aquest matí, una resolució de suport a la vaga del sector públic a Catalunya, convocada per demà 12 de desembre, en defensa d'uns serveis públics de qualitat i la construcció de més i millors drets socials per a tothom

més informació »

CCOO i UGT expliquen el resultat de les negociacions sobre la vaga del 12D al sector públic de la Generalitat

Avui dimarts, 11 de desembre, a les 16.00 hores, a la seu de CCOO a Barcelona (Via Laietana, 16), en roda de premsa.

més informació »

CCOO i UGT de la sanitat privada convoquen nova concentració de delegades i delegats en lluita per un conveni col·lectiu digne

Demà dimarts, 11 de desembre, a partir de les 13.30 hores, davant l'Hospital Quirónsalud de Barcelona (Plaça Alfons Comín, 5).

Reunió de mediació per la vaga del 12D del sector públic de la Generalitat

Avui dilluns, 10 de desembre, a les 16.15 hores, a la Direcció General de Relacions Laborals del c/Sepúlveda, 148, de Barcelona.

Campanya de difusió de la vaga del 12-D del sector públic de la Generalitat

Demà dimarts, 11 de desembre, “metrada” a Barcelona (Javier Pacheco serà a l'estació de Sants a partir de les 8.00 hores).

'Sector públic: recuperant drets robats', programa sindical de CCOO número 256

Programa sindical número 256 amb totes les raons de la vaga del sector públic del 12D.

més informació »

La Federació de Sanitat de CCOO de Catalunya dona suport a les concentracions de la Marea Blanca Catalunya del proper dilluns, 10 de desembre

Contra els retards de les llistes d'espera.

més informació »

El Departament de Treball convoca aquesta tarda reunió de mediació del comitè de vaga davant la convocatòria del 12-D al sector públic de Catalunya

Els membres de CCOO i UGT del comitè de vaga de la convocatòria del 12-D, assistiran aquesta tarda a la reunió de mediació convocada pel Departament de Treball, Afers Socials i Famílies de la Generalitat de Catalunya, reunió que començarà a les 16.30 hores a la seu d'aquest departament (carrer Sepúlveda 148-150, Barcelona).

més informació »

Resposta del gerent de GSS a la denúncia de CCOO i la UGT sobre les condicions laborals i d'atenció a Balàfia 1 i 2

El dia 23 d'octubre delegades del comitè d'empresa de les residències i les responsables de sector dels sindicats UGT i CCOO van denunciar per enèsima vegada, davant del nou gerent de Gestió de Serveis Sanitaris (GSS), la situació de precarietat que viuen els avis i les treballadores.

més informació »

Concentració del sector públic davant el Parlament per reclamar les pagues i els drets retallats

Els àmbits del sector públic de CCOO de Catalunya i UGT de Catalunya han convocat demà una nova mobilització per reclamar les pagues sostretes el 2013 i 2014, així com els altres drets retallats en els darrers anys als treballadores i les treballadores públics de Catalunya.

Federació de Sanitat de CCOO de Catalunya | Avís legal | RSS |

CCOO de España   CCOO de Catalunya   Federación de Sanidad y Sectores Sociosanitarios