contrast

Telèfon 93 377 92 92
baixllob@ccoo.cat

ACTES 1r de Maig

28 d'abril a les 18 h. Ctra. d'Esplugues, 68 CCOO de Cornellà. Comptarem amb la participació del professor d'història contemporània de l'Universitat de Barcelona, Andreu Mayayo.

La Unió Intercomarcal de CCOO del Baix Llobregat, Alt Penedès, Anoia i Garraf ja és una realitat

Al congrés va resultar elegit com a secretari general d'aquesta Unió Intercomarcal, amb un suport del 87,76% dels delegats i delegades, l'únic candidat que s'hi presentava, Toni Mora, dins d'un ambient de consens generalitzat.

Vídeo i imatges del congrés de fusió de CCOO Baix Llobregat, Alt Penedès, Anoia i Garraf 7 d'abril 2014

Es tracta d'una reestructuració interna per fer unes CCOO encara més útils i mes fortes. A més, s'aprofitaran millor els recursos materials i humans de l'organització, per tal de garantir el compliment de l'objectiu principal del sindicat, la lluita per la millora de les condicions de vida i treball del conjunt de la classe treballadora i poder donar uns millors serveis al conjunt de l'afiliació.

CCOO rebutja la decisió de Cargill d'externalitzar el servei d'informàtica

CCOO dóna total suport al Comitè d'Empresa de Martorell, que no descarta prendre les accions oportunes en defensa dels llocs de treball un cop l'empresa concreti quina serà l'afectació d'aquesta externalització.

Jornada del Fòrum per la Connectivitat i la Banda Ampla

2 d'abril al Consell Comarcal, debat sobre la situació a la comarca de la banda ampla, tecnologies i polítiques de desplegament.

El Centre d'Informació per a Treballadors Estrangers de CCOO del Baix Llobregat presenta el seu balanç anual d'activitat

Informe d'activitat anual corresponent a l'any 2013 en el que es reflecteix el treball desenvolupat en el conjunt dels punts d'atenció de la comarca.

CCOO del Baix LLobregat dóna suport a la campanya Per una #CatalunyaSocial.

Manifestació a Barcelona. A les 11,30 hores . Punt de trobada de la gent del Baix Llobregat Rda. Sant Pere cantonada amb Pau Claris.

Acte commemoratiu dia Internacional de la Dona Treballadora

Aqui teníu imatges i video de l'acte que es va celebrar ahir a Sant Feliu

Fòrum Social Baix Llobregat amb la Marxa contra l'atur

Des del “FORUM SOCIAL DEL BAIX LLOBREGAT”(fòrum integrat per sindicats, partits polítics, associacions i entitats de la comarca) volem expressar el nostre total recolzament a aquesta iniciativa i volem sumar-nos a aquesta crida per unir forces i lluitar junts per aconseguir polítiques orientades a l'ocupació i a l'estat de benestar de les persones i a la distribució més justa i equitativa de la riquesa.

Acte commemoratiu Dia Internacional Dona Treballadora

L'acte que hem organitzat des de la Secretaria de la Dona de la Unió Comarcal "Bones Pràctiques de Plans d'Igualtat a les empreses" el dia 5 de març a les 11:00h.

Concentració contra l'assetjament sindical a l'empresa Autocares RJ (Jiménez Dorado)

Concentració a St Boi de Llobregat, el 27 de febrer de 2014 a les 07:00 a l'empresa Autocares RJ (Jiménez Dorado)

Les transformacions imminents en l'accés al Polígon Pratenc i a la Zona d'Activitats Logístiques ZAL

La realització de noves infraestructures, encara que necessàries, transformaran la zona i alteraran la mobilitat i accessibilitat, tant en el Polígon Pratenc com en la zona d'Activitat Logística de la nostra comarca

CCOO del Baix Llobregat posa en marxa l'InfoAtur, punts d'informació per a persones aturades

El proper dilluns 27 de gener, a les 10 h, a la seu de CCOO a Cornellà (Ctra. d'Esplugues, 68, Cornellà), tindrà lloc una roda de premsa amb el secretari general de CCOO del Baix Llobregat, Toni Mora, i la secretària d'Ocupació i Compromís Social de CCOO del Baix Llobregat, Saida Ehliluch.

Un equip d'afiliats de CCOO, a la Trailwalker Girona 2014

Per participar-hi han de recollir com a mínim 1.500 euros per als projectes de cooperació, acció humanitària i comerç just que duu a terme Intermón Oxfam arreu de 40 països.

CCOO del Baix Llobregat, conjuntament amb una trentena d'entitats de Cornellà de Llobregat i amb la col·laboració de l'ajuntament, porta a terme un projecte anomenat Botiga solidària.

CCOO del Baix Llobregat forma part fonamental del grup impulsor de la Botiga Solidària que serveix per homogeneïtzar els recursos i optimitzar els esforços que realitzen les diferents entitats de la ciutat que treballen en l'àmbit social.

CCOO del Baix Llobregat, Alt Penedès, Anoia i Garraf es fusionen en una sola estructura sindical

L'objectiu és tenir unes CCOO encara més útils i més fortes.

Concentració de delegats i delegades del metall de Barcelona als polígons industrials de la Zona Franca i de Ca n'Amat

CCOO i UGT han convocat els delegats i delegades de les empreses del metall de la província de Barcelona a una acció reivindicativa que tindrà lloc aquest dijous, 3 d'abril, en defensa del salari dels metal·lúrgics i metal·lúrgiques de la província i en defensa del conveni del metall, davant l'actitud manifesta de la patronal UPM, que pretén carregar-se els marcs de negociació col·lectiva que hem construït en els darrers 35 anys. Alhora informaran sobre les jornades de vaga sectorial del 29 d'abril i 6 de maig.

Joan Carles Gallego participa en la presentació de la Taula pel Dret a Decidir del Baix Llobregat

Demà divendres, 28 de març, a les 19.00 hores a Pallejà.

Destaquem

BLOC AULA FORMACIÓ