Benvinguda

Flecha Ccoo
Benvinguts i benvingudes a la web de la CCOO del Baix Llobregat, l’Alt Penedès, l’Anoia i el Garraf

La Unió Intercomarcal de CCOO del Baix Llobregat, l’Alt Penedès, l’Anoia i el Garraf és la primera organització territorial constituïda de la Comissió Obrera Nacional de Catalunya.

Comptem amb prop de 30.000 persones afiliades, i som la força sindical més votada a les eleccions sindicals, amb més de 4.000 delegats i delegades (dades de juny de 2023). Tenim una presència molt destacada en tots els sectors d’activitat i un assessorament sindical, jurídic i social de qualitat i primer nivell.

CCOO és un sindicat que, des de la seva autonomia i independència, es situa amb els valors d’esquerres i de progrés, que lluita per la transformació social i que s’implica en la millora de les condicions de vida i treball de la classe treballadora. Conjuminem la mobilització, la negociació, els acords i la capacitat de construir propostes i alternatives als problemes. Ens avalen més de cinquanta anys de sindicalisme de classe, de lluita per les llibertats democràtiques i la conquesta de drets laborals i socials.

Al nostre web trobaràs recursos informatius, d’on som, sobre les nostres activitats, els nostres posicionaments i dels nostres serveis. També pots seguir-nos a les diferents xarxes socials, on intentem tenir una presència activa.

Amb la voluntat que tot el que t’oferim et sigui útil, t’encoratjo a que t’organitzis amb CCOO.

Rep una salutació.

Josep Maria Romero Velarde, secretari general de CCOO del Baix Llobregat, l’Alt Penedès, l’Anoia i el Garraf