La transició energètica és un procés de canvi progressiu per substituir l’energia d’origen fòssil per energia renovable local, però també de canvi en les maneres de produir, distribuir, gestionar i consumir l’energia. L’estalvi i l’eficiència son tan rellevants con les fonts renovables de generació i l’electrificació de la demanda de tots els sectors es condició necessària per el canvi de model.
En aquesta secció, podeu trobar diverses mesures que poden ajudar a avançar en la transició energètica.
Energia per viure, no per especular: construïm el model que volem
05/06/2025

CCOO reclama acció urgent per garantir el futur de l’aigua
21/03/2025
Jornada «L’aigua, un recurs limitat»
22/05/2024
