Promoció de curs gratuït per a afiliats i afiliades (campanya de fidelització)

La pandèmia no ens atura

Des de la Federació de Sanitat i el seu departament de Formació posem en marxa una campanya d’agraïment a la fidelització de les nostres afiliades i afiliats regalant-los un curs dels disponibles al catàleg de BAC Formación (vegeu els documents adjunts de la pàgina).

Les dates d’aquesta promoció són del 15 al 28 de febrer.
Les inscripcions s’hauran de fer a través de les seccions sindicals, amb el full de matrícula que també us adjuntem.

L’afiliació sense secció sindical podrà d’enviar directament el full d’inscripció a l’adreça electrònica [email protected].

Només es podrà demanar un curs per afiliada o afiliat. Aquesta afiliació haurà de ser amb antiguitat fins al 31 de desembre del 2020.

Més endavant es farà una altra promoció similar per a l’afiliació posterior a l’1 de gener del 2021 i nova afiliació.

No dubteu a consultar-nos qualsevol dubte sobre aquesta promoció.

Full d’inscripció, full de matrícula CURS GRATUÏT CCOO Sanitat.pdf

Consulta el catàleg