El Govern convoca taula de negociació a Funció Pública

L’àrea pública de CCOO i UGT Serveis Públics veuen positiva la convocatòria de la taula de negociació, alguna cosa que veníem exigint des de tots dos sindicats, però adverteix al Govern que per a tancar un Acord, ha de garantir-se el poder adquisitiu de les i els empleats públics, la qualitat de l’ocupació i la millora substancial de les condicions de treball, que parteix necessàriament per la derogació de les retallades del 2012.

CCOO denuncia que les empreses del sector de la Dependència no abonen al seu personal els increments salarials pactats en conveni

La Federació de Sanitat i Sectors Sociosanitaris de CCOO (FSS-CCOO) està vigilant de manera exhaustiva a les empreses que operen en el sector de les cures, de la dependència, per a destapar a aquelles que no apliquen la sentència de l’Audiència Nacional, que estableix un increment salarial del 6,5% des de gener de 2022, en aplicació dels acords en el conveni col·lectiu, signat en exclusiva per CCOO. Per a aquest sindicat és absolutament injustificable l’actitud menyspreable d’un important nombre d’empreses que ni tan sols han actualitzat les nòmines amb l’increment del 6,5%, sent a més més d’un 80% d’aquestes les que no han abonat els endarreriments des de gener d’enguany.

El Defensor del Poble es compromet amb ‘Salvemos la Atención Primaria’ a obrir una investigació sobre el funcionament d’aquest pilar fonamental del SNS

El Defensor del Poble, després de la reunió mantinguda el mes d’abril passat amb la plataforma ‘Salvemos la Atención Primaria’, formada per 115 organitzacions sindicals, professionals i socials, li ha remès un escrit en el qual revela que en l’actualitat està analitzant la millor manera d’abordar una recerca general sobre el funcionament de l’Atenció Primària de salut, que permeti detectar de la forma més encertada els problemes existents i les solucions que les Administracions haurien d’adoptar.

CCOO sol·licita a l’Audiència Nacional l’execució de la sentència per a l’increment salarial del 6,5% en el conveni estatal de la Dependència

La Federació de Sanitat i Sectors Sociosanitaris de CCOO (FSS-CCOO) denúncia que la patronal FED (que ostenta la majoria en el Banc Patronal en la Comissió Paritària), s’ha negat de nou a signar avui, 8 de juliol, les taules salarials; davant el “segrest” perpetrat per aquesta associació empresarial, CCOO ha sol·licitat a l’Audiència Nacional l’execució immediata de la sentència en relació amb la publicació de les taules salarials en BOE.

L’Audiència Nacional dona la raó a CCOO i reconeix l’increment salarial del 6,5% per a les treballadores de la Dependència

La Federació de Sanitat i Sectors Sociosanitaris de CCOO (FSS-CCOO) celebra que avui, 22 de juny, l’Audiència Nacional ha donat la raó a CCOO i reconeix l’increment salarial per a les treballadores i treballadors del sector de l’Atenció a la Dependència: centres de dia, residències, teleassistència i ajuda a domicili. Aquest Tribunal considera en la seva sentència que els seus salaris han d’incrementar-se un 6,5% (en compliment del VII Conveni col·lectiu signat en solitari per aquest sindicat) i a més imposa a cadascuna de les patronals una sanció de 1.000 euros per conducta processal temerària.

El 6 de juliol sortim al carrer! Salaris dignes, per un conveni just

Dimecres dia 6 tindrà lloc un acte conjunt de CCOO i UGT de Catalunya. Els delegats i delegades de la província de Barcelona farem un acte reivindicatiu en què quatre columnes de tots els sectors confluiran davant la seu de Foment del Treball a les dotze del matí per posar de manifest les seves reivindicacions pel que fa a negociació col·lectiva, i aportaran llum sobre la manca de voluntat negociadora de les patronals, que ara mateix fa que quatre de cada deu persones assalariades a Catalunya, 1.200.000 persones, tinguin el conveni en negociació.

CCOO registra davant el Ministeri més de 150.000 signatures en suport a la jubilació als 60 anys per al personal dels sectors sanitari i sociosanitaris

La Federació de Sanitat i Sectors Sociosanitaris de CCOO (FSS-CCOO) ha registrat avui, 29 de juny, davant el Ministeri de Seguretat Social més de 150.000 signatures recollides per aquest sindicat durant aquest mes de juny a través de la plataforma change.org així com en paper, en suport a l’establiment de coeficients per a la reducció de l’edat de jubilació als 60 anys per a treballadores i treballadors dels sectors sanitari i sociosanitari.

Prepara’t per la prova acTIC amb CCOO

Prepara’t per la prova actTIC amb CCOO. La Fundació Paco Puerto és centre col·laborador reconegut per la Generalitat i els nostres cursos de formació on line d’ACTIC (acreditació de competències en tecnologies de la informació i la comunicació) et preparen per a superar la prova i aconseguir l’acreditació ACTIC de nivell bàsic, mitjà i superior.

CCOO presentem reclamació BORSA DE TREBALL ICS

La comissió de seguiment del pacte de borsa s’ha extralimitat en les seves funcions , CCOO presentem reclamació Borsa de treball Ics per canvi de baremació.
Les persones aspirants ,incloses a la borsa de treball ICS, han vist com a la DARRERA BAREMACIÓ DE LA BORSA DE TREBALL del passat mes de maig, han baixat de punts i per tant de posició, com a conseqüència d’un canvi de criteri de la Comissió de Seguiment del Pacte de Borsa actual formada per UGT, SATSE i Metges de Catalunya.