CCOO reclama a Nestlé uns increments salarials en consonància amb els que marca l’AENC

CCOO d’Indústria i la Secció Sindical de CCOO de Nestlé a Girona rebutgen la proposta salarial que ha plantejat la direcció a la mesa negociadora del conveni col·lectiu de l’empresa. La direcció de Nestlé España s’ha desmarcat del V AENC, signat recentment, amb una proposta salarial per sota del que estableix aquest acord i que no té en compte la realitat econòmica de les persones que treballen a l’empresa.

Nestlé ofereix a la part social un increment d’un 2 % per als tres anys de vigència del conveni i un 1,5 % per al capítol de primes i plusos, a més de la congelació de la retribució de l’antiguitat i del premi de foment de la natalitat.

Davant d’aquesta proposta, CCOO reclama a Nestlé España que adapti la seva proposta al que estableix l’AENC en matèria salarial (un 4 % per a l’any 2023, 3 % per als anys 2024 i 2025), i així ho ha transmès tant a les negociacions de l’empresa en l’àmbit estatal com al comitè d’empresa europeu.