CCOO d’Indústria rebutja els acomiadaments anunciats per Coca Cola

Després de conèixer la reestructuració de la plantilla de Coca Cola a escala transnacional, CCOO d’Indústria s’oposa al fet que es duguin a terme els acomiadaments anunciats a les empreses que la companyia té a l’Estat.

El comitè restringit europeu de la companyia, en la reunió celebrada el 13 de febrer, ha assegurat al sindicat que s’acomiadaran 294 treballadors i treballadores a tota Europa, dels quals 85 als centres que té a Espanya, cosa que afecta principalment les persones que treballen al Customer Service de les plantes d’Esplugues de Llobregat, on perillen 64 llocs de treball, i de Ribera de Loira, a Madrid, on n’acomiadarien 21.

CCOO denuncia que l’única causa que provoca aquests acomiadaments és la intenció de la multinacional de concentrar aquesta activitat al centre de treball que Coca Cola té a Sofia (Bulgària) i adverteix que convocarà les accions necessàries perquè l’impacte sigui el mínim possible, no només per a les persones afectades, sinó per mantenir el major nombre de llocs de treball.

Malgrat que encara no es coneix la data d’inici del període de consultes, CCOO d’Indústria vol fer palesa la seva oposició als acomiadaments i farà tot el possible per evitar la deslocalització dels llocs de treball.