CCOO d’Indústria lamentem la mort de Sebastián Gavilán, sindicalista històric de CCOO a Seat

CCOO d’Indústria de Catalunya lamentem la pèrdua del company Sebastián Gavilán Ramos, sindicalista històric de CCOO a Seat, que ens va deixar ahir. Va ser un lluitador en tots els sentits, una persona a la qual no agradaven les mitges tintes i que es mostrava clara i ferma en tot el que calia fer, ja fos en la negociació o en la lluita per les reivindicacions i drets laborals i socials. CCOO volem transmetre el nostre sincer condol a la seva família, amistats i companyes i companys.

Andalús d’origen, va arribar molt jove a Catalunya, on va establir arrels i va lluitar pels drets de tothom. Va estar al capdavant de CCOO a la fàbrica de Seat de Martorell en uns anys que van ser durs, calia afrontar dia a dia els problemes de la fàbrica i també els de les plantilles d’altres empreses que treballaven a les instal·lacions de Martorell. Ell, junt amb altres companys i companyes, van fer possible que el trasllat de personal de la Zona Franca a Martorell es fes amb certa normalitat, després de mesos de lluita en defensa del futur de l’empresa i dels llocs de treball.

Era una persona que va contribuir a aixecar el sindicat a Seat i que encara seguia molt vinculada a CCOO i participava activament a l’Agrupació de pensionistes i jubilats de CCOO de Seati també als actes de la Federació de Pensionistes de CCOO. També seguia molt actiu en el moviment associatiu veïnal de Sant Boi de Llobregat, on vivia.

Que la terra et sigui lleu, company!