CCOO denunciem els atacs a la llibertat sindical per part de la direcció de les caves Juvé&Camps

El passat 22 de març al voltant d’un centenar de treballadores i treballadors del sector del cava es van concentrar, convocades per CCOO, davant la seu de Juvé&Camps, a Sant Sadurní d’Anoia, per manifestar el seu enèrgic rebuig a les pràctiques antisindicals de l’empresa i per donar suport als dos companys que han estat sancionats injustament.

CCOO d’Indústria denunciem que la sanció a aquests dos treballadors, que són delegats del sindicat, és totalment arbitrària i desproporcionada als fets imputables, i suposa un atac a la llibertat sindical.

Lamentablement, aquesta no és la primera vulneració del dret de llibertat sindical per part de Juvé&Camps. CCOO ja vam denunciar fa uns mesos les ingerències de l’empresa en el procés d’eleccions sindicals, participant activament i impulsant candidatures d’al-tres opcions sindicals entre la plantilla. La direcció també va bloquejar la negociació del Pla d’igualtat, amb la qual cosa va impossibilitar arribar a un acord.

CCOO exigim a la direcció de Juvé&Camps que cessi aquestes pràctiques antisindicals i retiri la sanció imposada als dos delegats del sindicat. En cas contrari, prendrem les mesures oportunes.