CCOO denuncia l’acomiadament de dos dels seus delegats de Cobra (Grup Vinci) i exigeix a l’empresa la seva readmissió immediata

L’empresa Cobra, que pertany al Grup Vinci, ha acomiadat avui dos delegats de CCOO dels centres de treball que té a Granollers i a Sant Vicenç dels Horts. CCOO d’Indústria denuncia que es tracta d’un cas clar de repressió sindical, per la participació d’aquests companys en la vaga que va fer la plantilla de Cobra de Lleida a principis de juliol en defensa dels drets dels treballadors i treballadores.

CCOO exigeix a la direcció de Cobra i al Grup Vinci la readmissió immediata d’aquests dos companys, i adverteix l’empresa que si no rectifica convocarà mobilitzacions i prendrà les accions oportunes.