CCOO convoca vaga a Rosich per exigir unes condicions dignes davant el trasllat de l’empresa

Aquest matí, les treballadores i treballadors de l’empresa Rosich, a Hospitalet de Llobregat, han iniciat una vaga per exigir a l’empresa unes condicions dignes davant el trasllat de la planta a Terrassa, que s’ha de fer efectiu aquest any.

La representació dels treballadors i treballadores ha sol·licitat a la direcció en diverses ocasions que aclareixi les condicions d’aquest trasllat per a la plantilla i també li ha presentat més d’una proposta, a les quals la direcció de Rosich no ha donat resposta.

Davant d’aquesta inconcreció, que està generant malestar entre la plantilla, la representació sindical, tota de CCOO, ha convocat diverses jornades de vaga, en les quals es faran aturades parcials durant els diferents torns de treball. A més de la jornada d’avui, també faran vaga els dies 25, 27 i 31 de maig i el dia 2 de juny. Les aturades es faran en els horaris següents:

• Torn de matí: de 7 a 8 h, de 10 a 11 h i de 12 a 13 h
  • Torn de tarda: de 15 a 16 h, de 17 a 18 h i de 20 a 21 h
  • Torn partit: de 10 a 11 h, de 12 a 13 h i de 16 a 17 h
  • Torn de nit: de 23 a 24 h, d’1 a 2 h i de 4 a 5 h

CCOO d’Indústria donem suport a la vaga i exigim a la direcció de Rosich que s’assegui a negociar unes condicions de trasllat dignes per als treballadors i treballadores de la planta d’Hospitalet de Llobregat.