CCOO d’Indústria organitzem una jornada sobre el futur del sector de l’automòbil

CCOO d’Indústria de Catalunya estem organitzant una jornada sobre els reptes de futur de la indústria de l’automòbil, a la qual estan convocats delegats i delegades de les principals empreses auxiliars i de components del sector de Catalunya, per analitzar com afrontar sindicalment la transformació del sector d’automoció a l’Estat i a Catalunya.
La jornada porta per títol “Fabricar automòbils sostenibles a Catalunya. Què tenim? Què cal per a una transició justa?”, i tindrà lloc el proper 22 d’octubre al centre de Formació Professional d’Automoció de Martorell.

Aquesta jornada estarà organitzada en dues meses de debat, una de caire més sindical i una altra de més institucional, amb la participació del Ministeri d’Indústria, el Departament d’Empresa i Competitivitat, i la patronal del sector. En el marc de la jornada també es presentarà l’informe “Metamorfosi i renaixement del sector de l’automoció de Catalunya”, elaborat per CCOO de Catalunya.

Cartell de la jornada

Programa de la jornada