COMUNICAT 1: Conveni estatal d’aigües envasades

Constituïda la comissió negociadora del Conveni estatal d’aigües envasades

Avui s’ha constituït la comissió negociadora del Conveni col·lectiu estatal d’aigües envasades. La mesa de negociació ha quedat composta per la part sindical per CCOO i UGT, amb un 50 % de representativitat per a cada sindicat, i per la part patronal per ANEABE. Així doncs, la signatura del nou conveni d’eficàcia general necessitarà la signatura d’ambdós sindicats majoritaris.

Un cop fixada la representativitat de cada organització, les parts han marcatel 27 de febrer per iniciar formalment les negociacions. per això, en els propers dies CCOO començarà els treballs de participació sindical en l’elaboració de la plataforma, que inclourà el conjunt de les reivindicacions de les persones que treballen al sector.