Des de CCOO fem una crida a la mobilització per evidenciar davant del Departament d’Educació el malestar acumulat pel personal laboral PAE.

Concentració: 26 de setembre 17:30 h Serveis Territorials de Girona (Pl. Pompeu Fabra, 1)

Us cridem a la mobilització des de la unitat del Comitè Intercentres òrgan representatiu dels treballadors i treballadores que assumeix la responsabilitat de la negociació  amb el Departament. Aquí podeu consultar el manifest del Comitè.

Ens hem de mobilitzar per que volem fer seure al Departament en una mesa de negociació des d’una postura de força per aconseguir:

• Revisar i posar en valor les funcions educatives del PAE.
  • Un pressupost calendaritzat per la millora del sistema informàtic BORPAS.
  • Una Mesa tècnica per actualitzar la normativa de la borsa.
  • Que les TEEI d’escola rurals esdevinguin Educadores de Llars d’Infants a nivell de sou i de condicions laborals.
  • La cobertura de les reduccions d’un ⅓ per substitucions a  ½ jornada.

Per CCOO és molt important que el personal PAE tingui la mateixa  consideració i reconeixement dins dels equips educatius que la resta de personal docent. Prou d’interpretacions interessades de les nostres funcions i horaris!

Cal que totes nosaltres sortim al carrer per dir ben fort que som un personal imprescindible i al personal imprescindible se’l valora!!

CONCENTRACIÓ

• 26 de setembre 17:30 h ST de Girona (Pl. Pompeu Fabra, 1)

Dissabte 8 d’octubre 12:00h totes i tots a Pl. Sant Jaume de BCN

Amb tu tenim la força!

Volem destacar el resultat de l’enquesta realitzada per CCOO al personal PAE:

• S’evidencia que els nomenaments presencials han estat valorats molt negativament per la seva organització i tracte rebut. Es proposa que en els propers hi hagi més organització, transparència i uns mitjans informàtics adequats.
  • Així mateix, les respostes de l’enquesta posen de manifest que hi ha un tant per cent massa elevat de treballadores que en el centre educatiu realitza tasques i horaris que no li corresponen, majoritàriament en el menjador i fent tasques del lleure educatiu.