Benvinguda

260888507 10227755148327185 3235085763005594136 N (2)

Hola!

Des de la Unió Intercomarcal de CCOO de Comarques Gironines us donem la benvinguda a la nostra pàgina web, un espai de confiança on podreu trobar tota la informació que necessiteu d’una manera fàcil, ràpida i efectiva.

CCOO som la primera força sindical del país. Una organització conformada per homes i dones que amb la nostra solidaritat, compromís i esforç contribuïm a fer una societat més justa i més igual.

La web de CCOO de Comarques Gironines posa a la vostra disposició les eines necessàries perquè pugueu estar informats de l’activitat sindical, i perquè participeu activament de totes les propostes, activitats i reivindicacions que el sindicat organitza al nostre territori.

Ja som prop de 11.000 treballadors i treballadores de Comarques Gironines afiliats a CCOO. Ens afiliem a CCOO perquè sabem que junts som més forts i perquè volem un sindicat nostre, independent de qualsevol poder econòmic o polític. CCOO és la nostra garantia, és la nostra força, el nostre suport, la nostra protecció, i si vosaltres hi guanyeu, tots hi guanyem!

Belén López
Secretària General UI de Comarques Gironines