Presentació del llibre del sindicalista gallec, fundador de CCOO de Galicia: Latidos de vida y de conciencia. Memorias colectivas de Rafael Pillado.

L’històric sindicalista gallec, fundador de CCOO de Galicia, Rafael Pillado, presentarà a Barcelona el seu llibre: Latidos de vida y de conciencia. Memorias colectivas de Rafael Pillado el dimecres 4 de juliol,  a les 19.30 h., al Centro Galego de Barcelona (rambla Caputxins, 35-37).

A l’acte, organitzat per  la Fundació Cipriano García amb la col·laboració de l’Àrea de Cultura de CCOO de Catalunya, hi intervindran l’autor, Rafael Pillado Lista i Joan Carles Gallego, Secretari General de CCOO de Catalunya. Farà la presentació Xesús González, secretari d’Organització i Recursos de CCOO de Catalunya.

És un llibre de memòries que constitueix un narració coral, col·lectiva -d’aquí el subtítol- perquè aconsegueix situar la trajectòria individual de Pillado en el conjunt de relacions a partir de les que van construir les formes d’oposició a la Dictadura. Ho fa amb l’evocació i el record d’esdeveniments, escenes, experiències i personatges que van marcar la història del moviment obrer gallec i també espanyol i forma part del patrimoni de la memòria de Comissions Obreres.

Per més informació cliqueu aquí

Per veure la invitació