Lliurament del Premi Aurora Gómez 2021

La Secció Sindical de CCOO de l’empresa Louis Vuitton guanya el Premi Aurora Gómez a la lluita feminista en l’àmbit laboral 2021

Protocol de protecció en cas de violència de gènere de l’empresa Louis Vuitton

En el marc de l’acte Construïm una recuperació per a totes i tots del Dia Internacional del treball Digne que es va celebrar el 7 d’octubre a la Plaça del Rei, la Fundació va fer pública la candidatura guanyadora de la 12a edició del Premi Aurora Gómez, a la lluita feminista en l’àmbit laboral.

El jurat va decidir premiar a les negociadores i negociadors de la Secció Sindical de CCOO de l’ empresa Louis Vuitton  pel Protocol de protecció en cas de violència de gènere.

El jurat reconeix que aquest protocol contribueix a facilitar el dret a la protecció i a la assistència social integral de la dona víctima de violència de gènere, física o psicològica,  en contemplar tant les que puguin tenir lloc al centre de treball com en altres àmbits,incloent-hi les agressions a la llibertat sexual, les amenaces, la coacció o la privació arbitrària de llibertat

Així com a donar suport global i coordinat dins de l’empresa a aquelles treballadors víctimes de violència de gènere. L’aplicació de les mesures i accions que es contemplen en el Protocol es faran tutelades per l’empresa i la representació sindical en el marc del Pla d’Igualtat.

Va lliurar el Premi Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya, consistent en una escultura de Mercè Riba i van recollir el premi Tamara Hinojosa  i Maribel Gordillo  de la  secció sindical de CCOO de l’empresa Louis Vuitton.