CCOO recupera la majoria sindical a l’Ajuntament de Vilafranca del Penedès

CCOO incrementa representació, baixant la resta de forces sindicals

Durant el dia d’ahir es van celebrar les eleccions sindicals a l’Ajuntament de Vilafranca del Penedès, per tal de renovar la representació sindical de les companyes i els companys d’aquesta administració pública.

CCOO ha obtingut un total de 10 representants (l’any 2019 van ser 4), d’un total de 22, esdevenint així el sindicat majoritari tant en l’àmbit del personal laboral (7 representants de 13), com en el personal funcionari (3 representants de 9).

Com a segona força s’ha situat la Intersindical-CSC amb 6 representants (baixant 2 respecte 2019). CSIF n’ha obtingut 4 delegats/ades (5 a 2019) i UGT dos (reduint a la meitat la seva representació de 2019).

Amb aquests resultats, que dupliquen amb escreix el suport cap a CCOO, aquesta secció sindical recupera la majoria sindical que no va assolir a l’anterior convocatòria electoral. És la única força creix en nombre de representants, mentre que la resta baixen o, directament, desapareixen.

Una altra lectura del resultat de les eleccions sindicals a l’ajuntament de Vilafranca és que també avança el sindicalisme nacional, de classe i confederal que representa Comissions Obreres de Catalunya.

Amb el suport rebut per les persones treballadores d’aquest ens local, CCOO renova el compromís amb la plantilla per avançar col·lectivament en la millora de les condicions de treball i de la qualitat del servei públic que presta l’Ajuntament de Vilafranca del Penedès.

El sindicat agraeix la confiança que la plantilla va traslladar ahir amb el seu suport a les candidatures de CCOO.