CCOO presenta “Dos voces, dos miradas”, a Cornellà

Nova presentació del Club de Lectura COCOS

Demà, dia 28, a les 18 hores, es presenta el llibre Dos voces, dos miradas”, a la sala d’actes de la seu comarcal de CCOO de Cornellà de Llobregat. Es tracta d’una nova acció del Club de Lectura COCOS que forma part de la tasca sobre cultura i memòria democràtica de l’Aula de Formació Joan N. García-Nieto, organitzada en col·laboració amb la Fundació Cipriano García de CCOO de Catalunya.

Lola Fumanal i Maribel Barba, les dues autores, estan molt vinculades a Cornellà, on han estat docents i membres actives de la vida social de la ciutat. Ambdues participaran a la presentació de l’obra del Club COCOS de dimarts.

Dos voces, dos miradas és el seu segon recull de relats breus. A l’igual que van desenvolupar al primer (“Dos miradas. Dos voces”, de 2021), el llibre transmet una mirada personal però també compartida i, per tant, més elaborada, sobre diverses qüestions. Les escriptores traslladen als seus contes les seves experiències i emocions personals.

El Club de Lectura COCOS organitza periòdicament activitats literàries, incorporant criteris de proximitat i convidant autores i autors del Baix Llobregat, així com treballs de contingut sociolaboral especialment rellevants.

L’accés a l’activitat és lliure., però es recomana reservar mitjançant l’adreça electrònica [email protected]. Serà retransmesa en directe pel canal YouTube de CCOO BLLAPAG.