CCOO consultarà a la seva afiliació del Garraf per definir les seves prioritats sindicals

La 3ª Assemblea Sindical Oberta arriba a Vilanova i la Geltrú

La seu de CCOO a Vilanova i la Geltrú acollirà l’Assemblea Sindical Oberta (ASO). Es tracta d’una convocatòria que forma part d’un procés participatiu en què les persones treballadores debaten i són consultades sobre l’estratègia que ha de prendre CCOO de Catalunya durant els propers anys.

Per tercera vegada, l’ASO esdevindrà el punt de trobada entre el sindicat, la seva afiliació i les entitats per esbrinar les seves preocupacions, interessos, idees i propostes. L’objectiu és definir i preparar, amb un any d’antelació, els eixos de debat del 13è Congrés de CCOO de Catalunya, previst per a l’any 2025. Anteriorment es van realitzat dues edicions de l’ASO (anys 2015 i 2020) i a la darrera, més de 26.000 participants de tota Catalunya van validar les propostes finals que van sortir d’aquell procés.

Es situaran reflexions com:

• Què en pensen les treballadores i els treballadors sobre l’emancipació dels joves, el perill l’ascens de la ultradreta, el temps de treball o com garantir els drets de les persones?
  • Com s’ha d’assolir un habitatge digne, amb els preus desbocats del mercat immobiliari i l’escassa oferta que pateix el Garraf?
  • Quins nous drets calen per assolir un treball digne?
  • Com garantim l’accés a polígons industrials com el de Les Salines o Vilanoveta?

En el cas de CCOO Baix Llobregat, Alt Penedès, Anoia i Garraf s’han programat un total de 8 assemblees, que formen part de les prop de 100 que el sindicat està organitzant arreu de Catalunya.

L’ASO de Vilanova es celebrarà demà, al local de CCOO (carrer ca l’Escoda, 8), a les 10 hores. L’accés a aquestes convocatòries es lliure, i es recomana inscripció prèvia (via un codi tipus QR). Més de 40 persones ja han confirmar la seva assistència.