10a Campanya de recollida de material escolar de la XAS 2022

Des de 8 de juliol al 15 de setembre. Recollida a tots els locals de CCOO Baix Llobregat, Alt Penedès, Anoia i Garraf

La Xarxa d’Acció Solidària (XAS) de CCOO, activa des del 8 de juny fins al 15 de setembre, una nova campanya de recollida de material escolar sota el lema “S’ha de garantir a totes les nenes i tots els nens l’oportunitat de desenvolupar els seus estudis en dignitat i igualtat”.

La campanya d’aquest any és la desena que fa la XAS i coincideix amb una situació molt complicada, marcada pel pes de la inflació i la lenta sortida de la crisi del coronavirus.

La campanya es fa en col·laboració amb la Federació d’Educació de CCOO, i el material es distribuirà a les escoles públiques en barris i municipis amb alt risc d’exclusió social, sempre amb el criteri de socialització del material. Poden aportar els materials als locals del sindicat en cada territori, com cada any, hem comptat amb la solidaritat de individual de les persones afiliades i els delegats i delegades de CCOO en les centres de treball.

Com cada any, durant la campanya, els locals de CCOO del Baix Llobregat, Alt Penedès, Anoia i Garraf i les representacions sindicals de CCOO a les empreses són la referència per organitzar i rebre tot tipus de material escolar nou, utilitzable i necessari per a les escoles en barris i municipis amb alt nivell de risc d’exclusió social. La llista de material a recollir és: llapis, gomes, bolígrafs, motxilles, ceres de color, maquinetes, retoladors, estoigs, cinta adhesiva, quaderns, folis, llibretes i altre material fungible.