CCOO d’Indústria organitzem una jornada de treball sindical sobre comitès d’empresa europeus

CCOO d’Indústria hem convocat una jornada de treball sindical sobre comitès d’empresa europeus per a aquest divendres, 5 de maig, a la qual convocarem els delegats i delegades que formen part dels comitès europeus de les empreses dels nostres sectors.

L’objectiu de la jornada és compartir i intercanviar experiències i aprofundir en les eines i els drets que tenim en aquest àmbit per dur a terme la nostra acció sindical i treure el màxim partit de la figura dels comitès europeus.

En el decurs de la trobada, els assistents es dividiran en diferents grups de treball per debatre qüestions com el contingut dels acords interns dels comitès, els mecanismes de comunicació sindical, les eines i els recursos als quals tenim dret o la capacitat de negociació en aquest àmbit. Les conclusions de cada grup es presentaran després al conjunt dels assistents.

Programa de la jornada