ESCOLA D’ESTIU DE LA UNIÓ INTERCOMARCAL

Com hi vam entrar, i n’estem sortint, de la crisi?

Aquesta escola pretén convertir-se en un espai de reflexió col·lectiu que ens doni eines per interpretar la realitat que ens envolta i el rerefons de moltes de les decisions preses en els últims anys pels diferents governs en relació amb l’economia i el món del treball. Un espai de reflexió que alhora ha de millorar la nostra acció i dotar-nos d’instruments per fer el nostre relat, un relat propi i alternatiu al dominant.

dia: 18/9/2015

hora: 11 a 14 h.

lloc: Centre Cívic Ter. C/ de Can Sunyer, 46. Girona

1. Presentació i benvinguda a càrrec de Belén López, responsable de Formació, Comunicació i Socioeconòmia de la Unió Intercomarcal de CCOO de les Comarques Gironines.

2. Context econòmic  a càrrec de Biel Jover, professor d’història econòmica de la UdG.

3. Impacte de la crisi al món del treball, a càrrec de Joan Coscubiela, exsecretari general de CCOO Catalunya i diputat per ICV-Euia al Congrés dels Diputats.

4. Debat.

5.Cloenda a càrrec de Bartomeu Compte, secretari general de Unió Intercomarcal de CCOO  de les Comarques Gironines.

La qualitat dels ponents i la proximitat de diverses eleccions promet un matí ben interessant, no perdeu l’oportunitat d’assistir-hi.