CCOO se solidaritza amb totes les famílies afectades pel desallotjament de l’edifici de la PAH de Salt

El desallotjament mostra les greus carències socials del governs català i l’espanyol tant per la data de ple hivern escollida i com pels mitjans emprats

CCOO considera que el desallotjament del bloc de la PAH a Salt posa de relleu la falta de sensibilitat social dels governs de la Generalitat i de l’Estat i perquè no aporta una solució justa a les famílies i, en canvi, els produeix una major desigualtat en les ja de per si precàries condicions de vida que patien.

El desproporcionat contingent policial per dur a terme el desallotjament, a més de subratllar la situació d’empitjorament de les famílies directament afectades, obeeix a la tendència continuada d’estigmatitzar totes les lluites socials que emprèn la societat civil i, especialment, les classes populars.

Des de CCOO fem nostra la ràbia i el desànim que pateixen les famílies i les exhortem a continuar lluitant per  millorar les seves condicions de vida i a continuar treballant propostes que suposin un salt qualitatiu en l’objectiu de fer efectiu el dret a l’habitatge digne per a tothom. La seva lluita suposarà, més d’hora que tard, una revifada de la necessitat de combatre aquestes polítiques d’austeritat que ens condemnem a major pobresa.

Per tot això, reiterem el compromís de CCOO a favor de la reivindicació del canvi de polítiques governamentals que deixi enrere la política de retallades i prengui mesures actives en pro de la reactivació econòmica i social que és ja extremadament necessària i peremptòria.

En darrer lloc, manifestem que no ens cansarem d’exigir a la Generalitat de Catalunya una solució digna i definitiva per les famílies afectades.