Exposició permanent "CCOO: 50 anys d'història de Catalunya (1964-2014)"

Acte d'inauguració de l'Espai l'Assemblea

Foto

El 20 de novembre del 2015 es compleixen 40 anys de la mort de Franco. Aquell dia va desaparèixer el dictador, però la democràcia es va conquerir al carrer. Quatre dècades després volem rememorar-ho i celebrar, alhora, la cloenda dels actes de commemoració del 50è aniversari de la fundació de CCOO de Catalunya, que vàrem iniciar tot just fa un any.

El moviment social encarnat per Comissions Obreres va tenir un paper protagonista en la lluita contra el franquisme i per la recuperació de les llibertats democràtiques al nostre país. Per recordar-ho, al llarg d’aquest any hem celebrat nombrosos actes en els diferents sectors de la producció i dels serveis, i a tot el territori de Catalunya, actes que han estat presidits pel lema “CCOO, 50 anys construint presents i futurs”.

Amb aquesta voluntat del sindicat de seguir construint presents i futurs des dels valors arrelats a la nostra història, defensant un sindicalisme de classe i nacional, compromès amb els treballadors i treballadores i amb el nostre país, el proper dia 20 posem en marxa l’espai L’Assemblea.

Tot lligant passat, present i futur, L’Assemblea acollirà l’exposició permanent “CCOO: 50 anys d’història de Catalunya (1964-2014)” i, alhora, l’Speakers’ Corner, un espai de debat obert per a la transformació social que volem oferir al conjunt de la societat.

L’acte d’inauguració,  tindrà lloc el proper 20 de novembre, a les 17 hores, a la seu de CCOO de Catalunya (Via Laietana, 16, soterrani, Barcelona).

A l’acte intervindran Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya, i Montse Delgado, secretària de Formació Sindical, Estudis i Cultura de CCOO de Catalunya. Així mateix, hi actuarà la companyia Gracias a Ramón, que representarà l’obra Mis manos, su capital, escrita i dirigida per Roger M. Puig, i interpretada per Jordi Cadellans, Sergi Cervera i Virgínia Sánchez.

Aquesta activitat s’emmarca dins la programació “Franco 40/40: el franquisme en quarantena”, que organitza Eurom - European Observatory on Memories UB.

Invitació

20/11/2015