Vaga a Neoperl Ibérica per a la continuïtat de l’activitat productiva i dels llocs de treball

L’empresa ha presentat un ERO per acomiadar més de la meitat de la plantilla

La plantilla de l’empresa Neoperl Ibérica, de Montornès del Vallès, iniciarà aquest dimarts, 23 de maig, una vaga indefinida en defensa dels llocs de treball i per a la continuïtat de l’activitat productiva de la planta, després que l’empresa hagi presentat un ERO per acomiadar més de la meitat de la plantilla. CCOO d’Indústria dona suport a la vaga convocada i exigeix a la direcció de Neoperl Ibérica la retirada de l’expedient.

CCOO denuncia que l’empresa pretén deslocalitzar la producció que actualment es fa a la planta vallesana a Bulgària, una decisió que deixa 26 famílies al carrer, de manera que aquí mantindria només l’activitat de distribució, amb 14 persones en plantilla. CCOO insta la direcció de Neoperl Ibérica a fer marxa enrere i a buscar una alternativa per garantir el futur industrial de la planta i dels llocs de treball.