La plantilla de Bershka Logística es concentra aquest dissabte a Barcelona pel desbloqueig del pacte d’empresa

Les treballadores i els treballadors de Bershka Logística (Palafolls) es van concentrar el dissabte, 4 de maig, de 10 a 12 hores, davant la botiga de Bershka ubicada al Portal de l’Àngel, de Barcelona, per exigir a la direcció de l’empresa el desbloqueig de les negociacions del pacte d’empresa. CCOO d’Indústria de Catalunya dona suport a la mobilització i insta la direcció de Bershka Logística a atendre les reivindicacions de la plantilla.

Dimarts ja van fer una jornada de vaga de 24 hores, que va ser secundada pràcticament pel 100 % de la plantilla, de manera que no va sortir ni una sola peça de roba del magatzem i la direcció de l’empresa tampoc es va personar al centre de treball.

Malgrat que la cadena Bershka ha tancat el 2023 amb 460 milions d’euros de benefici, un 41,10 % més que l’any anterior, la proposta econòmica que l’empresa ha posat sobre la taula és del tot insuficient, ja que queda molt lluny de les reivindicacions dels treballadors i treballadores, que l’única cosa que demanen és que aquests beneficis que ha aconseguit la companyia es vegin reflectits en les seves nòmines i que els salaris estiguin en consonància amb els que tenen les plantilles d’altres plataformes logístiques del Grup Inditex.