Javier Pacheco visita Osona, demà 25 de novembre, per participar en diversos actes sindicals

Demà dijous 25 de novembre, Javier Pacheco, Secretari General de CCOO de Catalunya, té previst assistir a vàries accions i actes que tindran lloc a la comarca d’Osona. A continuació us informem de la seva agenda per a aquest dia:

12h|. Visita a Le Porc Gourmet (Carrer de la Indústria, 20, Santa Eugènia de Berga)

Javier Pacheco visita el centre i es reunirà amb el Comitè d’Empresa per conèixer de primera mà les dificultats d’accés a la planta per a les persones que hi treballen.

13h| Concentració 25 Novembre (Pl. De la Catedral, Vic)

Amb motiu del Dia internacional per a l’eliminació de la violència envers les dones, des de CCOO VORMAROS organitzem l’acció “Enderroquem les violències masclistes” que inclourà la lectura del manifest.

17:30h| Acte Homenatge a Lluís Donoso (escola Puigagut, Carrer de Bellfort, 12, Manlleu)

A la tarda, Javier Pacheco assistirà a aquest acte per retre homenatge al sindicalista històric osonenc Lluís Donoso, que ens va deixar fa unes setmanes. Durant  l’acte es descobrirà la placa que anomena una de les sales de l’escola que passarà a ser “Sala Lluís Donoso – Sindicalista”. Aquest acte està organitzat per CCOO VORMAROS i l’Ajuntament de Manlleu.