Concentració contra l’ERO de Grifols i en defensa dels llocs de treball

Aquest dimecres, 1 de març, la Secció Sindical de CCOO de Grifols convoca els delegats i delegades de les diferents fàbriques del grup a concentrar-se per manifestar el seu rebuig a la destrucció de llocs de treball que està plantejant la multinacional. En el cas de Catalunya, aquesta mesura afecta 92 persones dels centres de Parets del Vallès i de Sant Cugat del Vallès.

Aquesta mobilització es fa coincidint amb la primera reunió del període de consultes de l’ERO presentat per Grifols, que tindrà lloc dimecres a la planta de Sant Cugat del Vallès. La concentració es farà de les 10 a les 11.30 h, a les portes de l’empresa (av. de la Generalitat, 152-154, Sant Cugat del Vallès).

CCOO d’Indústria dona total suport a la Secció Sindical de Grifols en defensa dels llocs de treball i acompanyarà els delegats i delegades de les diferents plantes de Grifols en aquesta primera acció de mobilització contra l’ERO. CCOO exigeix a la multinacional la retirada de l’expedient.