CCOO convoca una concentració a les portes de Silgan Dispensing Systems per exigir la readmissió de la companya acomiadada

CCOO denuncia que es tracta d’un cas de persecució sindical

Aquest dijous, 25 de maig, CCOO d’Indústria de Catalunya ha convocat una concentració a les portes de Silgan Dispensing Systems, a Torelló, per exigir la readmissió immediata de la companya acomiadada, que és delegada del sindicat. L’empresa li va comunicar que, per raons organitzatives, el seu lloc de treball desapareixia i no li ha donat cap opció de recol·locació en una altra ocupació.

CCOO rebutja l’acomiadament, que no respon a causes objectives, així com les formes de la multinacional en tot aquest procés, i denuncia que es tracta d’un cas de persecució sindical per la seva activitat com a delegada en defensa dels drets i les condicions laborals, que molestava a l’empresa.

Per aquest motiu, ens concentrarem aquest dijous, 25 de maig, a partir de les 8.30 h, a les portes de l’empresa a Torelló (carrer de Puigbaco, 12) per reclamar a la direcció de Silgan que faci marxa enrere en la seva decisió i readmeti d’immediat aquesta companya. Els secretaris generals de CCOO d’Indústria de Catalunya i de CCOO del Vallès Oriental, Maresme i Osona, José Antonio Hernández i Juan Jiménez, respectivament, seran presents a la concentració per manifestar tot el suport de l’organització a la nostra companya. Si l’empresa no rectifica, es convocaran noves mobilitzacions.