CCOO convoca un acte d’homenatge a Idelfonso Navarro, històric sindicalista del metall al Vallès Oriental

CCOO prepara un acte d’homenatge a Idelfonso Navarro, històric sindicalista del metall de la comarca del Vallès Oriental que ens va deixar l’octubre del 2021. Amb el títol “Navarro, un referent imprescindible de CCOO al sector del metall del Vallès Oriental”, el sindicat vol fer un reconeixement a la seva figura i a la seva trajectòria sindical.

L’acte tindrà lloc el proper dijous, 8 de juny, a les 18 hores, a la Sala de la Concòrdia de l’Ajuntament de Montmeló, població on vivia Navarro, i comptarà amb la participació dels secretaris generals de CCOO de Catalunya, de la Unió Intercomarcal de CCOO del Vallès Oriental – Maresme – Osona, i de la federació CCOO d’Indústria de Catalunya. També ajudaran a recordar la seva figura i a recuperar anècdotes tant personals com sindicals d’aquells anys la seva filla, Estefania Navarro, i alguns companys amb els quals va compartir la seva activitat sindical.

Navarro va ser treballador i delegat de CCOO a l’empresa Bosch Sistemas de Frenado, de Lliçà d’Amunt, i va arribar a ser secretari general de l’antiga Federació del Metall de CCOO al Vallès Oriental. Posteriorment va ocupar diferents responsabilitats i va ser membre dels òrgans de direcció del Sindicat Minerometal·lúrgic del Vallès Oriental – Maresme, de la Federació Minerometal·lúgica de CCOO de Catalunya i de CCOO del Vallès Oriental – Maresme. En la seva darrera etapa va fer d’assessor del sindicat per als sectors d’indústria.

20230608 Targeto Homenatge Navarro