Campanya de la renda 2021

La campanya de la renda i patrimoni d’aquest any, que correspon als ingressos obtinguts durant el 2021, s’inicia el 4 d’abril amb la presentació de les declaracions per Internet i es prolongarà fins al 30 de juny.

Com cada any, CCOO VORMAROS ofererix a les afiliades i afiliats al sindical el servei d’assessorament i elaboració de la declaració de la renda. A continuació pots consultar els locals i els horaris on oferim el servei:

VALLÈS ORIENTAL

MOLLET DEL VALLÈS
ASESORÍA GALA, SCP
Sílvia Sánchez Gea
Rambla de Balmes, 10, 1r (despatx d’assessorament 2)
08100 Mollet del Vallès
Horari: dimecres de 16 h a 19 h; els dilluns, esporàdicament.
Data d’inici: 6 d’abril
Per demanar hora, cal trucar al telèfon 935 702 566 o enviar un correu a [email protected]

GRANOLLERS
AUCORE ASSESSORS, SLU
Toni Calderón Calderón
Carrer de Pius XII, 5-7, baixos (despatx 17)
08401 Granollers
Horari: divendres de 9 h a 14 h i dimarts i dimecres de 15 h a 19 h
Data d’inici: 6 d’abril
Per demanar hora, cal trucar al telèfon 605 956 816 o enviar un correu a [email protected]

OSONA

VIC
AUCORE ASSESSORS, SLU
Toni Calderón Calderón
Plaça de Lluís Companys, 3 (despatx d’assessorament)
08500 Vic
Horari: dilluns de 9 h a 13 h
Data d’inici: 11 d’abril

MARESME

MATARÓ
S&E ASSESSORS
Albert Aspadero i Amat
(telemàtica)
Horari: de dilluns a divendres de 9 h a 15 h
Data d’inici: 6 d’abril
Per demanar hora, cal trucar al telèfon 660 522 454 o enviar un correu a [email protected]

Recorda que per a fer la declaració de la Renda 2021 a CCOO cal demanar cita prèvia al telèfon o email indicats. Per tal de possibilitar l’assessorament caldrà aportar la declaració de la renda de l’any 2020, el DNI i, si s’escau, aquella altra documentació que sigui necessària.

L’afiliació de CCOO de Catalunya pot deduir la quota d’afiliació sindical quan realitzi la declaració anual de la renda, tal com ho marca la llei de l’IRPF.

A més, els afiliats i afiliades a CCOO de Catalunya poden fer la declaració de la renda amb importants descomptes a través d’un servei professional extern que té unes tarifes reduïdes acordades:

TARIFES DEL SERVEI

És un servei professional extern i no és gratuït. Té unes tarifes reduïdes acordades que cal pagar i que són:

Simplificada individual35 €
Parella, quan són 2 d’individuals / Persona no afiliada40 €
Simplificada conjunta40 €
Ordinària
Amb un arrendament40 € (1)
Amb cartera d’accions40 € (2)
Amb venda d’immoble45 €
Professionals estimació directa50 €
Professionals estimació objectiva40 €
(1) Increment de 5 € per immoble arrendat.
(2) Increment de 5 € per cada cartera.
Recorda que la quota d’afiliació sindical a CCOO és una despesa que pots deduir quan realitzis la declaració anual de la renda, tal com marca la Llei de l’IRPF. La deducció pot comportar un estalvi en la quota d'entre el 20% i el 35% segons els casos. En cas que necessitis un certificat per justificar les quotes pagades durant l’any 2021, el pots sol·licitar directament des de l’app del sindicat per a mòbils o des de la web de la seu electrònica de CCOO de Catalunya. També et poden interessar l’afectació a la declaració de la renda 2021 de les prestacions contributives derivades d’ERTO i de la percepció de l’ingrés mínim vital, així com, les despeses de defensa jurídica laboral amb el límit de 300 euros anuals.

Per a qualsevol dubte o consulta pots adreçar-te al telèfon 933 100 000 o omplir el formulari de contacte.