Assolit un acord a Bershka Logística que permetrà recuperar poder adquisitiu a la plantilla

La mobilització dels treballadors i treballadores fa recapacitar la direcció

Les accions de protesta que ha dut a terme la plantilla de Bershka Logística han fet recapacitar l’empresa i finalment s’ha arribat a un acord de clàusula de revisió salarial vinculada a l’IPC que permetrà a les persones que treballen a l’empresa recuperar part del poder adquisitiu perdut. CCOO valora positivament l’acord assolit, gràcies a la unitat i la força de la plantilla, amb el qual el centre de Bershka Logística s’equipara a la resta de centres logístics del Grup Inditex en matèria de revisió salarial.

Aquest dilluns, la direcció va convocar el comitè d’empresa per reprendre les negociacions sobre la clàusula de revisió salarial, davant les protestes que va fer la plantilla la setmana anterior, i va posar sobre la taula una proposta en línea amb el que plantejava CCOO, sindicat majoritari del comitè d’empresa. Finalment, s’ha acordat una clàusula de revisió per als anys que queden de vigència de l’Acord de condicions de Bershka Logística (2022 i 2023), de manera que s’abonarà la diferència entre l’IPC real i l’increment acordat en una paga que es cobrarà entre febrer i març dels anys 2023 i 2024, respectivament.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 14 de desembre de 2022