28 d’abril de 2023. Dia Internacional de la Salut i la Seguretat en el Treball

CCOO de Catalunya celebrarà un cop més aquest 28 d’abril el Dia Internacional de la Salut i la Seguretat en el Treball. Enguany ho farem amb el lema “Organitza’t, activa la salut!“. Per aquest motiu, hem presentat el balanç de salut laboral de l’any 2022 que recull les dades més importants relacionades amb la seguretat i la salut al lloc de treball.

Infografia 1 Balanc Salut Laboral 2022
Infografia 2 Balanc Salut Laboral 2022
Infografia 3 Balanc Salut Laboral 2022

Campanya als centres de treball

En el marc del 28 d’abril de 2023, Dia Internacional de la Salut i la Seguretat en el Treball, des de CCOO de Catalunya llencem una campanya dirigida a sensibilitzar en els centres de treball sobre la necessitat de millorar la prevenció que es realitza a les empreses, sent també una oportunitat per donar a conèixer la dedicació i esforç constant de les delegades i delegats de prevenció per la millora de les condicions de treball.

Fem una crida al conjunt de delegats i delegades de prevenció perquè s’adhereixin a aquesta campanya al llarg de la setmana del 24 al 28 d’abril, promovent la lectura del manifest i un minut de silenci en record de les persones treballadores víctimes dels accidents de treball i malalties professionals.

En un context d’augment de la sinistralitat laboral cal que els delegats i delegades de CCOO visualitzem al centre de treball la nostra feina diària i les reivindicacions per aconseguir una millor protecció de la nostra salut.

Suma-t’hi i, si pots, comparteix-ho a les xarxes!

#MesPrevencio | #28Abril

Actes previstos

S’han organitzat diversos actes i assemblees arreu de Catalunya per commemorar el 28 d’abril.

Barcelona

• 20 d’abril, a les 11.30 h, presentació de l’informe “Balanç de Salut Laboral 2022”.
  • 28 d’abril, a les 10.30 h, assemblea de delegats i delegades al Teatre Condal.
  • 1 de maig, acte conjunt amb la UGT, durant el recorregut de la manifestació del Primer de Maig.

Tarragona

Girona