Assessorament

Assessorament laboral

Podràs assessorar-te en qualsevol dels locals que el nostre sindicat té arreu de Catalunya, tant individualment com col·lectivament, de tot allò que vulguis saber del teu conveni, salari, liquidació, contracte, quitança, negociació col.lectiva, jornada, horari i altres matèries. I ho podràs fer mitjançant el sector de la producció o dels serveis que et correspongui, organitzats a CCOO en forma de  federacions.

Assessorament jurídic

Si et veus amb la necessitat de l’assistència d’un professional, advocat o economista visita el nostre Gabinet tècnic-jurídic que disposa d’una plantilla d’advocats de contrastada experiència, especialitzats en totes les branques del dret, especialment en dret laboral, en seguretat social i en el contenciós-administratiu. El GTJ de CCOO de Catalunya s’ha convertit en un referent pel laboralisme català, tan dintre com fora del Sindicat, essent, tal com s’ha posat de manifest en tots els processos congressuals, el servei més valorat pels afiliats i les afiliades de Comissions Obreres de Catalunya.

Sabadell:

• Assessorament jurídic laboral, de dilluns i dijous de 15.30 a 18.30 h.
  • Assessorament jurídic sobre seguretat social, els dimarts i dimecres de 15.30 a 18.30 h.
  • Assessorament jurídic civil, els dijous de 16.00 a 19.00 h.

Terrassa:

• Assessorament jurídic laboral, els dimarts de 15.30 a 18.30 h.

Manresa:

• Assessorament jurídic laboral, els dimarts i dijous de 16 a 19 h.
  • Assessorament sobre seguretat social, els dilluns de 15.30 a 18.30 h.