Els sindicats de l’Ajuntament de Reus faran acte de presència en la presentació del PAM del consistori en forma de protesta per la manca de respostes a les reivindicacions

CCOO de l’Ajuntament de Reus, volem expressar la nostra preocupació per la manca de resposta de l’ajuntament davant les múltiples reivindicacions sindicals tal com vam informar a l’anterior nota de premsa. Davant aquesta situació, s’ha decidit dur a terme una acció de protesta conjunta de tots els sindicats amb representació a L’Ajuntament de Reus, dijous vinent durant la presentació del Pla d’Acció Municipal (PAM) de l’ajuntament, a la fira de Reus, edifici Tecnoparc, on tothom està convidat. L’objectiu és destacar i visualitzar la importància de la resolució d’aquests temes que afecten als treballadors i treballadores de l’Ajuntament de Reus i per evidenciar el nostre rebuig absolut sobre la falta de diàleg i compromís per part de l’ajuntament en la necessitat de millorar dita comunicació i agilitzar els processos de resposta.

Des de CCOO, seguim fermament compromesos en la lluita per aconseguir un diàleg obert i constructiu amb l’ajuntament, per tal de resoldre de manera efectiva els temes pendents i millorar les condicions laborals de la plantilla. S’ha de tenir en compte que la manca de resposta no només afecta negativament el benestar del personal, sinó que també repercuteix en la qualitat dels serveis prestats a la ciutadania de Reus.

Finalment, instem a l’equip de govern de l’Ajuntament de Reus a prendre accions immediates per establir un canal de comunicació eficaç amb la representació sindical, per així poder avançar en la resolució dels temes pendents. És essencial que es prengui seriosament les reivindicacions presentades per garantir un entorn laboral just i sostenible. El Sindicat de CCOO de l’Ajuntament de Reus es manté ferm en la seva lluita per la justícia laboral i el diàleg constructiu.