Benvinguda

Merce Puig Despatx

Des de la Unió Intercomarcal de CCOO Tarragona us donem la benvinguda a la nostra pàgina web, on podreu trobar tota la informació que necessiteu d’una manera fàcil i ràpida.

CCOO som la primera força sindical al territori, amb 2.355 delegades i delegats. El nostre territori és molt ampli: des de El Vendrell, Baix Penedès, el Priorat i les Terres de l’Ebre, passant pel Baix Camp, l’Alt Camp, la Conca de Barberà i el Tarragonès. Com veieu, tenim una gran diversitat en les activitats econòmiques.

La web de CCOO Tarragona posa a la vostra disposició les eines necessàries perquè pugueu estar informats de l’activitat sindical i perquè participeu activament de totes les propostes, activitats i reivindicacions que el sindicat organitza al nostre territori.

Ja som prop de prop de 13.000 afiliades i afiliats a CCOO Tarragona. Ens afiliem a CCOO perquè sabem que les persones treballadores juntes som més fortes i perquè volem un sindicat nostre, independent de qualsevol poder econòmic o polític. CCOO és la nostra garantia, és la nostra força, el nostre suport, la nostra protecció, i si vosaltres hi guanyeu, tots hi guanyem!

Mercè Puig