Òrgans de direcció

Aquestes són les persones que formen part de la direcció de CCOO de Tarragona:

Merce Puig Cv

Mercè Puig Cañellas

Secretària general

@mercepuig2

Biografia personal

Nascuda a la Selva del Camp l’any 1978, viu en parella i és mare d’un nen i una nena (bessons). Va cursar FP de tècnic de cures auxiliar infermeria i FP2 Educadora de disminuïts psíquics al Complex Educatiu de Tarragona. L’última etapa d’FP2 va compaginar estudis i feina i, en finalitzar va treballar en diferents sectors en fàbriques industrials, cooperatives i a través d’ETT. A partir del 1999 comença a treballar a Gestió Pius Hospital, a la Residència Alt Camp. Afiliada a CCOO des de l’any 2008, va iniciar la seva tasca sindical aquell mateix any formant part del comitè d’empresa i sent delegada de prevenció i creant la Secció Sindical de CCOO. Al 2009 va començar a compaginar la feina a la secció sindical amb tasques a la federació de Sanitat de Tarragona. El 2017 és nomenada secretària d’Organització de la U.I. de Tarragona. Des del 2021 (al 8é Congres de la U.I. Tarragona) és la Secretaria General de la U.I. Tarragona, càrrec que segueix compaginant amb el de membre del comitè d’empresa de Gestió Pius Hospital.

Merce Haro Cv

Mercè Haro García

Organització i Coordinació del GTJ

@haro_merce

Biografia personal

Nascuda a un barri obrer de Barcelona fa més de 50 anys i cambrilenca d’adopció. Treballa en el sector de l’alimentació i es va presentar com a delegada de CCOO a les eleccions sindicals de la seva empresa el 1999. Actualment és secretaria general de la Secció Sindical de CCOO a Catalunya a Transgourmet i coordinadora nacional. Ha estat sempre al servei de CCOO: com a secretaria general del Sindicat Intercomarcal de Comerç i Hostaleria (2004-2014), com a secretaria general del Sindicat Intercomarcal de Serveis (2014-2017) i com a responsable d’Assessorament, Tribunal Laboral i Inspecció de Treball de Catalunya (2017-2019). Des del 2019 forma part de l’Executiva de la Unió Intercomarcal de Tarragona i des del Congrés 8è Congrés és la Secretaria d’Organització.

Perfil

José M. Martin Alvarez

Acció Sindical

@JosMMartin

Biografia personal

Reusenc de tota la vida i treballador del metall.
Des de 1990 treballo al manteniment industrial com a Tècnic en analitzadors e instrumentista a CEGELEC i SIEMSA, prestant serveis a C.N. Ascó i diferents empreses del Polígon petroquímic.
Al 1999 vaig començar la meva camí sindical, fdes de 2017 fins 2023 responsable CCOO d’Indústria a Tarragona, compaginant-lo amb la representació al Comitè de la meva empresa, SIEMSA.

Montse Margalef Cv

Montse Margalef Margalef

Coordinadora de Terres de l’Ebre

@Montsemmargalef

Enrique Lopez Cv

Enrique López Martínez

Finances i Recursos

Biografia personal

Aquest enginyer tècnic industrial en maquines elèctriques és tècnic de protecció radiològica a la Central Nuclear d’Ascó on fa de president de la comissió de control del pla de pensions d’ANAV (C.N. Ascó i Vandellòs). També realitza la funció d’enllaç de CCOO amb l’Enegy network d’Industriall. Actualment és el secretari de Finances de la Unió Intercomarcal de Tarragona.

Elisabet Foix Cv

Elisabeth Foix Arànega

Salut Laboral

@Elisabethfa74

Biografia personal

Nascuda a Reus, va cursar FP2 en educació especial i posteriorment FP en tècnic de cures auxiliar d’infermeria. És treballadora del Pius hospital de Valls des de 1996. L’any 2013 va iniciar la seva tasca sindical formant part del comitè d’empresa, sent escollida al cap de dos anys com a delegada de prevenció. Actualment és la presidenta de la secció sindical de CCOO al Pius hospital, membre de l’executiva i responsable de salut laboral de la federació de Sanitat. Des del 2019 també forma part de l’Executiva de la Unió intercomarcal de Tarragona i des de 8è Congrés n’és la responsable de salut laboral.

Tomassa Guerrero

Tomasa Guerrero Peñas

Dona i Polítiques LGTBI

@TomasaGuerrero

Biografia personal

Nascuda a Barcelona, actualment viu a Cambrils. Aquesta treballadora del sector de supermercats de l’empresa Fragadis SL (Spar) es presenta com a delegada per CCOO l’any 2016 en què comença a formar part del comitè d’empresa com a secretària.
El 2017 va ser escollida com a presidenta de la Secció Sindical de Fragadis SL (la primera del sindicat que tenia la seu a Tarragona), passant a coordinar les delegades i delegats de CCOO als diferents comitès de les províncies on Fragadis S.L. tenia representació sindica i formant part del Consell de la Federació de Serveis.
Com a secretària de la secció sindical ha participat en la signatura del conveni de supermercats del 2020, i com a representant als congressos de CCOO estatals.
Des del 2019 també forma part de l’executiva de la Unió Intercomarcal de Tarragona i des del 8è congrés n’és la secretària de la dona i polítiques LGTBI de la unió de Tarragona.

Altres responsabilitats

• Responsable de Treball i Economia, Joan Canela i Coll
  • Responsable de Comunicació i Premsa, Josep M. Martínez Alberich.
  • Responsable de Formació Sindical, Verónica Rubio Lorente.

Comitè territorial

• Margalef Margalef, Montse
  • Martin Álvarez, Jose Manuel
  • Martin Cabrera, Yolanda
  • Martínez Alberich, Josep M.
  • Mateo Arbo, Nuria

• Guimerà, Tere
  • Pérez Palacios, Monica
  • Cañadas Morillas, Gemma