CCOO i UGT, exigeixen una reunió amb els responsables del Departament i DGAIA

Si no hi ha resposta, hi haurà un possible tancament al departament, fins a obtenir-la.

Amb data 24 Abril de 2023, els delegats representants dels treballadors d´infància de UGT i CCOO del centre d´acollida La Mercè van fer un escrit d’oposició a la decisió d’externalitzar part del CA La Mercè de Tarragona dirigit a la Direcció Genera d’Atenció a la Infància i al Secretari General del Departament de Drets socials.

A l’esmentat escrit vam demanar una reunió amb els responsables de Drets Socials sense obtenir cap mena de resposta a data d’avui.

Vam convocar una roda de premsa el dia 05/05/2023, per denunciar aquesta situació, i la manca de respecte cap els treballadors i els seus representants. En vam fer notícia.

Tampoc hem rebut cap resposta a la carta que vam dirigir al conseller del Departament de Drets Socials, amb data 15/05/2023.

Es per aquest motiu que el dia 25 de maig a les 10h, es va convocar davant de la seu dels Serveis Territorials de Drets Socials a Tarragona (Av Andorra 7 bis), una petita concentració on els Delegats de UGT i CCOO entrarem a exigir una reunió amb els màxims responsables del Departament i la DGAIA i no marxarem sense obtenir una resposta.

concentracio-ugt-ccoo-departament-tarragona

Finalment hem aconseguit que el Departament ens citi a una reunió demà 26 de maig a les 16:00h a Barcelona
amb els responsables del Departament i la DGAIA.