Visitem el Parlament per explicar el III Acord de l’ICS, després de la signatura de les taules retributives

La Federació de Sanitat de CCOO de Catalunya va visitar el passat 25 de gener el Parlament de Catalunya per escoltar la moció al govern sobre la interpel·lació referida als professions sanitaris. Amb posterioritat es va reunir amb diversos grups parlamentaris conjuntament per explicar-los amb detall en què consisteix el III Acord de l’Institut Català de la Salut, un cop aquesta ja s’ha publicat al DOGC i s’han signat les taules retributives.

A aquesta reunió hi van assistir diputats d’ERC, del PSC, de Junts i de En Comú Podem, i a banda d’explicar-los els detalls de l’acord, també es van poder aclarir dubtes i informacions errònies que han circulat des de la signatura del preacord, per desconeixement i sovint de manera malintencionada.

Fem una valoració positiva de la trobada, ja que ha estat molt participativa per totes les bandes. Des de CCOO de Catalunya hem informat els grups que la setmana que ve tindran la comparativa exacta que estem elaborant des del sindicat de cada categoria professional pel que fa a les diferències salarials entre el II i el III Acord. A banda, també hem exposat totes les mesures de caràcter transversal que afecten qualsevol treballador o treballadora de l’ICS

Des de CCOO estem oberts a explicar l’acord amb tot detall a les organitzacions, associacions, que ens ho sol·licitin.