Ja pots inscriure’t als cursos gratuïts del sector sanitari i sociosanitari que t’ofereix la FSS-CCOO

La Federació de Sanitat i Sectors Sociosanitaris de CCOO (FSS-CCOO), a través de la seva consultora FYSA, posa en marxa una nova convocatòria de formació amb més de 6.000 places en cursos gratuïts en línia, i en modalitat mixta, 100% subvencionats pel Ministeri de Treball i Economia Social. Els poden sol·licitar persones que estiguin en situació de desocupació o treballin en règim general o ERTO sota el conveni de Sanitat o en empreses dels següents sectors: Oficines de Farmàcia; empreses de Sanitat privada i Concertada; Recerca biomèdica; Clíniques veterinàries; Naturopatía; Servei d’atenció a persones dependents i desenvolupament de la promoció de l’autonomia personal; i Acció i intervenció social.

Ja està oberta la inscripció per a aquesta formació en línia i gratuïta CLICANT AQUÍ. S’iniciarà setmanal o quinzenalment durant els pròxims mesos fins a finalitzar les 6.000 places disponibles. Tots els cursos són especialitats del SEPE i compten amb diploma en finalitzar la formació amb èxit. S’imparteixen en modalitat 100% en línia o en modalitat mixta, sense horaris i amb el suport continu de tutors especialitzats.

Aquests cursos es realitzen a títol personal pel que no es necessita cap mena d’autorització per part de l’empresa. No és formació bonificada, per la qual cosa no consumeix crèdits de formació de les empreses. En estar totalment subvencionats, no suposen cap cost econòmic per a les persones participants en la formació.

Està a la disposició de les persones interessades que tinguin qualsevol consulta, el telèfon gratuït 913420397 i el correu electrònic [email protected]