Des de CCOO ens oposem a retallada pressupostària de 33 milions d’euros a l’Hospital de la Vall d’Hebron

Des de la Secció Sindical de CCOO a l’Hospital de la Vall d’Hebron, després de la reunió de la Junta de Personal, el 6 de març del 2024 on es va anunciar una rebaixa pressupostària de 33 milions d’euros del pressupost per al 2024, volem manifestar que ens oposem frontalment a aquesta retallada, en considerar-la totalment desproporcionada a l’activitat assistencial que estem fent.

La direcció de l’hospital justifica la rebaixa per la despesa que suposa l’increment de retribucions a conseqüència de la signatura del 3r Acord de les condicions de treball del personal estatutari de l’ICS, signat el passat 22 de novembre del 2023.

Des de CCOO considerem que el pressupost destinat als increments retributius continguts al 3r Acord ha d’anar a banda d’altres partides pressupostàries, per mantenir tant l’activitat com la qualitat assistencial del dia a dia del nostre hospital.  I no és acceptable que s’anunciïn restriccions en vacances i dies de lliures…

Volem recordar a més que som l’hospital més gran de Catalunya i el segon més gran d’Espanya, però també que tenim unes infraestructures envellides, que cal anar millorant de manera continuada.