Consultar els resultats de la preinscripció de la convocatòria ACREDITA’T

La publicació de la llista provisional de persones admeses, persones no admeses i en llista d’espera, també s’informarà del centre assignat, i de les persones excloses: a partir del 12 de desembre de 2011.

El termini per presentar una reclamació a la llista provisional: durant els tres dies hàbils següents a la publicació dels resultats,  les persones admeses i les persones no admeses (en llista d’espera) i provisionals.

Publicació de la Llista definitiva de persones admeses i persones no admeses (en llista d’espera) amb indicació del centre assignat, i de les persones excloses: a partir del 20 de desembre de 2011.

Els resultats es podran consultar:

  • Per internet i en els taulers d’anuncis dels centres que porten el procediment d’acreditació.                                            Per fer les consultes serà necessari el número de la sol·licitud (format per lletres i xifres) el número del DNI, el passaport, o el NIE.

ASSISTIR A LA SESSIÓ INFORMATIVA
Abans de la inscripció definitiva, les persones admeses i les persones no admeses (en llista d’espera) han d’assistir obligatòriament i en persones a la sessió informativa que es porta a terme a cada centre; la no-assistència a la sessió informativa comporta l’exclusió del procediment.
Per confirmar la data i hora de la sessió informativa cal consultar la página web del centre assignat. Els objectius de la sessió informativa són:

  • Donar a conèixer el procediment i les actuacions concretes.
  • Informar sobre el calendari d’actuacions.
  • Recollir la documentació dels participants, informar del termini de què disposen per presentar els documents que falten, si és el cas.
  • Informar de l’import que cal ingressar i de les bonificacions i exempcions que es poden demanar.