12 de maig, dia internacional de la infermera

La nostra professió, malgrat que és de les més antigues que existeixen, té una vigència absoluta per això :

AMB MOTIU DEL DIA INTERNACIONAL DE LA INFERMERA, ÉS MOMENT DE REIVINDICAR I RECUPERAR ELS NOSTRES DRETS LABORALS, PERQUÈ NOMÉS AIXÍ PODREM MILLORAR LA NOSTRA PROFESSIÓ A TOTS ELS ÀMBITS ON SOM PRESENTS, QUE CADA DIA EN SON MÉS.

Tenim clar que ens queda molt camí per recórrer i que per això necessitem la unió ferma del nostre col·lectiu, perquè ens reconeguin la nostra professió com cal i adequar la categoria professional a la titulació universitària.

Volem continuar exercint les nostres competències professionals adequades a les necessitats de la salut i no entenem un canvi de model sanitari per abaratir els costos.

Cal un impuls real a les especialitats, a la Infermera de Pràctica Avançada, fer-nos valdre a la recerca, investigació, docència, salut mental, promoció de la salut, direccions dels centres de salut i a tots aquells organismes públics que depenen de Salut.

Només ens manca el suport i reconeixement dels diferents Departaments, Ministeris, Conselleries  implicats i dels mateixos Governs, amb pressupost suficient per millorar les ràtios i continuar donant una donant una millor assistència a la població general  perquè,  els coneixements, l’expertesa, l’evidència científica i les ganes hi son.

Perquè som infermeres i així ho sentim

Feliç dia 12 de Maig