Ja ha sortit publicat al DOGC el Conveni per a la indústria metal·logràfica de Catalunya per als anys 2025-2026, que van signar unilateralment la patronal UPM i UGT. Concretament, s’ha publicat al DOGC número 9593, de 29 de gener de 2026.
CCOO d’Indústria no vam signar el conveni, perquè no compleix les nostres principals reivindicacions de millora per al sector i incorpora algunes qüestions que per a nosaltres suposaven una línia vermella. Tot i així, és el conveni de referència per al sector.
