Convoquem una assemblea per començar a preparar la negociació del Conveni de la indústria flequera de Barcelona

El proper 5 de maig hem convocat les delegades i delegats de la indústrial flequera de la província de Barcelona a una assemblea per començar a preparar la plataforma reivindicativa per a la negociació del nou conveni.

En aquesta assemblea explicarem quina és la situació del sector flequer a la província de Barcelona i presentarem quins són els objectius i les propostes principals que ens hem marcat per a aquesta negociació. Després, obrirem un debat i recollirem les aportacions de les persones assistents per incorporar-les a la nostra plataforma.

Tambe s’escolliran les persones que formaran part de la Comissió Negociadora del convenio en representacio de CCOO.

CCOO fem una crida a la nostra representació del sector a assistir a l’assemblea i a participar activamente en totes les fases del procés de negociació del nou conveni, ja des de la mateixa construcció de la proposta.

Afilia’t! Contacta