Signat el conveni!
Avui dia 14/10/2025, CCOO i AFEPADI hem signat el conveni col·lectiu del sector per als anys 2025 i 2026. Des d’aquest moment els toca a les nostres RLPT exigir a les empreses l’aplicació d’allò que s’ha acordat.
Gràcies a aquest acord, centenars de persones treballadores veuran incrementats els seus salaris, en no operar la clàusula d’absorció i compensació durant la vigència d’aquest conveni.
CCOO valorem com a positiu aquest acord, que permetrà els dos propers anys hi hagi increments salarials per a totes les persones treballadores del sector.
Companya/company, ara és el moment!
AFILIA’T, participa i exigeix l’aplicació del conveni!
