Si la patronal no cedeix, convocarem vaga
Ahir vam fer una assemblea de treballadors i treballadores del sector de majoristes de fruites i verdures per explicar i debatre sobre la darrera proposta feta per la patronal. En aquesta assemblea, finalment, hem pres dues decisions en el sentit següent:
- Rebutjar la proposta realitzada per la patronal, ja que és insuficient i insultant per a les persones treballadores.
- Realitzar una proposta definitiva en la reunió del proper dia 3 de novembre amb la patronal i, en el cas que la rebutgin, hem decidit per votació, amb una majoria absoluta de tots els assistents, convocar vaga durant els propers mesos.
Per una negociació de conveni justa, participa!
És el teu conveni, són els teus drets!
